Pintar-Pintar Editorial

Libros para niñas y niños impresos en España (Asturias)

NOVEDAD: Yumper – Milio’l del Nido / Carmen Saldaña

Cuando una historia se cuenta en primera persona y cuando quien la cuenta (el narrador) aparece en las ilustraciones de Carmen Saldaña con la misma cara y la misma barba del escritor Milio’l del Nido, uno se pregunta si tanta coincidencia no será porque el cuento tiene poco de cuento y mucho de cierto. Y en este caso, así es.


Este nuevo libro editado por Pintar-Pintar Editorial en asturiano y también en castellano se titula igual en ambos casos: Yumper. ¿Pero… qué o quién es Yumper? El autor nos da una pista: “El ser humano, algunas veces, es bastante inhumano en el trato con los animales. Pero eso no es lo normal, lo normal es que el trato con ellos nos haga mejores, porque la nobleza de los irracionales, nos hace superarnos, saca de nosotros lo más noble que llevamos dentro. Así era el Yumper, bueno y nos hacía buenos”.

“Yumper” es un libro para los amantes de los animales, especialmente para quienes tienen la suerte de compartir su vida con alguno de ellos, quizá un perro y, sobre todo, para los que saben el hueco que nos pueden dejar cuando ya no están.
“Yumper”
 es también una asociación nacida en 2010 en el Principado de Asturias que premia anualmente a aquellas personas o instituciones que hayan destacado por sus valores humanos.

Cuando se cunta una hestoria en primer persona y cuando quien la cuenta (el narrador) apaez nes ilustraciones de Carmen Saldaña cola mesma cara y la mesma barba del escritor Milio’l del Nido, unu pregúntase si tanta coincidencia nun va ser porque’l cuentu tien pocu de cuentu y enforma de ciertu. Y en esti casu, asina ye.

Esti nuevu llibru editáu por Pintar-Pintar Editorial n’asturianu y tamién en castellán titúlase igual en dambos casos: Yumper. ¿Pero… qué o quién ye Yumper? L’autor danos una pista: “El ser humanu, delles veces, ye bastante inhumanu nel tratu colos animales. Pero eso nun ye lo normal, lo normal ye que’l tratu con ellos nos faiga meyores, porque la nobleza de los irracionales, fainos superanos, saca de nós lo más noble que llevamos dientro. Asina yera’l Yumper, bonu y que nos facía bonos”.

“Yumper” ye un llibru pa los amantes de los animales, especialmente pa quien tienen la suerte de compartir la so vida con dalgún d’ellos, quiciabes un perru y, sobremanera, pa los que saben el güecu que pueden dexanos cuando yá nun tán.
“Yumper” ye tamién una asociación nacida en 2010 nel Principáu d’Asturies que premia añalmente a aquelles persones o instituciones que destacaren polos sos valor humanos.

fbbanner



Usamos cookies de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y obtener estadísticas anónimas. Si continúa navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más información