CineCuento n'asturianu + 10% descuentu nos llibros n'asturianu

El próximu sábadu, 2 de mayu, va empezar la Selmana de les Lletres Asturianes qu'entama y empecipia la Conseyería de Cultura con visites en llingua asturiana al Muséu de Belles Artes d'Asturies. Esi mesmu día, a les 19.00 hores, va celebrar n'a Caridá el "Homenaxe ás nosas lletras", un actu nel que se van lleer testos lliterarios en gallego-asturianu. Tamién se va presentar el sestu númberu de "Trabate-Revista Eonaviega de Lliteratura", que se va regalar a los asistentes. L'actu va cerrar con un conciertu de la Banda de Gaites "El Trasno". 
Los actos van siguir mientres tola selmana y el domingu 3 de mayu, Educa Niemeyer programa'l cinecuento n'asturianu "La mio hermana ye una mofeta" de la escritora Berta Piñán y la ilustradora Fracesca Assirelli: "Naide m'avisara primero, naide me dixera nada, pero dende'l principiu, dende que nació y yo la vi, supi que la mio hermana yera una mofeta".
El vienres 8, na llibrería del Centro Niemeyer, vas poder mercar los llibros n'asturianu con un 10% de descuentu, y tamién na nuesa web.



No se encontraron resultados.


Deja un Comentario

Tu email no será publicado

Instale nuestro sitio web en su ordenador:
X
×
Hola,
Si tienes cualquier consulta o duda puedes contactarnos por aquí y te responderemos a la mayor brevedad posible. Solo tienes que pinchar sobre el icono de Whatsapp.
¡Gracias!